Recenzie a skúsenosti s Lepšia.TV

Na základe veľkého množstva recenzií v médiách a pozitívnych ohlasov našich užívateľov sme pre Vás vytvorili túto stránku. Môžete si prezrieť skúsenosti užívateľov a tiež si prečítať nezávislé recenzie Lepšia.TV z mnohých webov.

Lepšia.TV umožňuje moderné sledovanie televízie cez internet a ponúka následujúce výhody: najnižšiu cenu na trhu, neobmedzené nahrávanie relácií, prehrávanie relácií až 30 dní spätne, pauza a pretáčanie počas vysielania, 119 staníc vrátane prémiových v základnej cene, jednoduché ovládanie. A tiež sekciu "To najlepšie z TV" s viac ako 1219 najlepšími filmami, seriály, dokumentmi a reláciami pre deti.

Lepšia.TV funguje na televízii, mobile, tablete aj vo Vašom počítači.

smartmania.cz - recenze Lepší.TV

Pokud si chcete nějaký pořad uložit na později, můžete využít funkce neomezeného nahrávání. Navíc není nutné být doma u televize, záznam snadno aktivujete přímo z mobilní aplikace. Nahraný pořad následně najdete v nabídce Mé nahrávky, kde bude dostupný po dobu 30 dní. Příjemné je, že počet nahraných pořadů není nijak limitován.

digitalportal.sk - test TV boxu

Pokiaľ hodnotíme LepšiaTV, služba sa nám páči a odporúčame ju. Testovaná služba je veľmi jednoduchá a na jej sledovanie stačí iba internetové pripojenie. Medzi zaujímavé prvky patrí televízny archív. Výhodu služby vidíme v tom, že z archívu si možno pozrieť záznam pri vyššom balíku 30 dní spätne, čo je podľa nás veľmi dobré vzhľadom ku konkurencii, ktorá ponúka väčšinou iba 7-dňový archív.

medialne.etrend.sk

123Martin456: „Nedávno jsem narazil na reklamu na Lepší.TV a protože mě zaujala, rozhodl jsem se to vyzkoušet. Po zapojení a spuštění jsem byl velmi mile překvapen. Spousta stanic, je možné si jednotlivé seriály a filmy zastavovat, nahrávat, přetáčet a zpětně pouštět. Mám Lepší.TV teprve chvíli ale již teď jsem nadmíru spokojen a mohu to všem jen doporučit.“

Česká republika Česká republika   Po anglicky Po anglicky   Poľsko Poľsko   Chorvátsko Chorvátsko